Vállalati vezetőként számtalan mindent tehet az ember, a lehetőségek tárháza tényleg végtelen, egyetlen egy dolgot kivéve, nem dughatja a homokba a fejét és nem tehet úgy, mintha semmi gyengesége nem lenne a cégnek. Mert a legveszélyesebb, ha ezeket a hiányosságokat nem kezeljük, hanem hagyjuk őket szabadon tevékenykedni, hiszen szinte biztos, hogy egy pillanatban a feje tetejére borítják a cég működését, de akár még a tevékenység életben tartását is veszélyeztethetik egy-egy rossz ügyféllel szemben elkövetett minőségbéli hiba vagy egyéb kártérítést maga után vonó probléma esetén. Én erre tehát mindig is igyekeztem nagyon odafigyelni, és tisztában vagyok és voltam is mindig azzal, hogy az én munkavállalóim gyengesége a kommunikáció. Nagyon jó szakember az összes nálunk dolgozó és iszonyat minőségi munkát végeznek, de valahogy tényleg nagyon nehezen értik meg magukat az ügyfelekkel, aminek sokszor a maximális minőség mellett is keserű szájíz az eredménye, amit bizony jó lenne kijavítani, mert hatalmasat tudna ugrani ezzel a cég az ajánlások terén, amivel kevesebbet kellene marketing eszközökre költeni és nem sorolom tovább, a lényeg, hogy hatalmas növekedésbéli ugrást tudna végrehajtani a cég.
Persze ehhez elkezdtem megkeresni a megfelelő eszközt, hiszen számtalan cég van a piacon, akik ilyen szolgáltatást kínálnak, de számomra a legjobbakra volt szükség. Azt gondolom azonban, hogy a keresgélésnek meglett az eredménye, hiszen a Kogwheel kommunikációs tréning szolgáltatása egy csodát eredményezett a vállalat életében. Persze biztos vagyok benne, hogy lesz még tréning, és hogy egyéb szolgáltatásaikat is igénybe fogom venni, mert ez a tréning is már hatalmas fejlődést eredményezett, és ez bizony az ügyfélelégedettségen is maximális szinten látszik. Mindenkinek csak ajánlani tudom a Kogwheel munkáját, hiszen azt gondolom, hogy ha valamilyen fejlesztő munkával ekkora eredményeket tud elérni egy cég, akkor hatalmas hibája ha nem ragadja meg a lehetőséget.